BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 4, 2010

tesis oh tesis

hasrat hati ku ini adalah utk menyambung membuat tesis pada hari ini...coz baru je lepas abih exam..tpi masih x berjalan lagi..huhuhh...mntk2 Allah lapangkan masa2 aku agar aku x gune kan masa untuk membuat perkara yang tidak berfaedah...esspecially duk main facebook..huhuhu

rancangan aku pada haari ini adalah untuk pergie ke ptsl (library) untuk medapatkan jurnal2 terkini pasal kelapa sawit..tpi masalahnya aku x tau camne nk cari..al maklumlah..
maka aku kena beranikan diri untuk bertanya kat kaunter pertanyaan ttg ape yg aku x tau..bab pepatah~malu bertanya sesat jalan~..kalu x tye mybe dia ingat kita tau..so lebih baik tye ..dh mmg keje dia untuk menjawab pertanyaan org..namun aku perlu sedar yg pertanyaan aku perlulah berhemat agar tidak menyakiti hati sesiapa...eheheheh..
oleh itu..aku berdoa pada Allah.."ya Allah , aku mohon engkau mudahkan urusanku pada hari ini...dan aku hanya merangcang, engkaulah yang menentukkannya...dan engkaulah maha perangcang yang paling agung"amin.....ya robb

0 comments: